Stoofvlees met Bier

Soms kom je van die gerechten tegen waarvan je denkt; dat smaakt naar meer. Eén van die gerechten, voor mij, is Stoofvlees met Bier. Ik heb dit gerecht al met meerdere biersoorten gemaakt. Mijn favoriete bier voor dit gerecht is Guinness, maar voel je vrij om met andere bieren (het liefst donker bier) te experimenteren.

De basis van dit recept is het beste van alle recepten die ik op internet kon vinden. Dit gerecht doet het prima op winterse avonden met de hele familie of met vrienden. Dus mocht je nog geen plannen hebben voor het weekend, maak dan eens een heerlijke pan stoofvlees. Succes verzekerd.

Mocht je dit recept hebben uitgeprobeerd, dan zou ik het leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat in het gastenboek.

Het volledige recept is te bekijken en downloaden via deze link.

Eet smakelijk!

Caatje

Contacteer ons